Top
לרגל השקת האתר 10% הנחה על כל הפריטים + שליחות חינם עד הבית ברכישה מעל 300 שקלים
  • (0)
0סל קניות אזור אישי התחברות
לרגל השקת האתר 10% הנחה על כל הפריטים + שליחות חינם עד הבית ברכישה מעל 300 שקלים

משלוחים והחזרות

מידע אודות מדיניות ההחלפות וההחזרות באתר מכופתרות.

לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע באמצעות, מוזמנות לפנות אלינו באחת הדרכים הבאות:
דרך תיבת צור הקשר בתחתית האתר
דרך המייל we-care@mekuftarot.co.il
או בטלפון 09-9500300

 

אפשרויות ועלויות המשלוח בקנייה באתר הן:

דואר רשום – זמן הגעה ליעד עד 14 ימים תלוי בדואר ישראל (לא נוכל לשאת באחריות בגין עיכובים של רשות הדואר)
עלות השירות – 10 שקלים להזמנות עד 200 שקלים, ללא עלות עבור הזמנות מעל 200 שקלים.

שליח עד הבית – זמן הגעה ליעד עד 3 ימי עסקים.
עלות השירות – 25 שקלים להזמנות עד 300 שקלים, ללא עלות עבור הזמנות מעל 300 שקלים.

משלוח לחו״ל – לכל הלקוחות המקסימות שלנו ששוהות בחו״ל, נשמח לשלוח לכן חבילה כחול לבן לכל מקום אליו דואר ישראל מגיע, עלות משלוח לחו״ל 30 שקלים.

שימו לב: חלוקת החבילות הינה בין השעות 8:00 ל 18:00 ,מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצאת בשעות אלו, לדוגמה מקום העבודה.

 

מעקב אחר הזמנתך:
לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"איזור אישי", ולאחר מכן לחצו על "ההזמנות שלי", נשמח לעמוד לשירותך ולתת לך מידע אודות החבילה שלך – לכל שאלה בנושא אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות של האתר.

 

לאחר טיפול ההזמנה שלך ושילוחה:
שליח – השליחים שלנו אחראיים ומסורים וחשוב להם שתהיי מרוצה, הם תמיד יצרו איתך קשר טרם הגעתם על מנת לתאם איתך מועד נוח במסגרת שעות החלוקה.
דואר רשום – מספר ימים לאחר שילוח החבילה, את צפויה לקבל פתק לאיסוף דבר דואר מסניף הדואר הקרוב לביתך, אנחנו ממליצים לך להגיע בהקדם לאסוף את החבילה ולהנות ממנה!

 

איזורי שילוח:
ניתן לבצע הזמנה במכופתרות לכל חלקי הארץ, אנחנו נשלח את הזמנתך באמצעות שליח עד הביתאו באמצעות שירות דואר רשום של דואר ישראל (הבחירה נתונה לך בעמוד התשלום)

* ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן.
ביישובים אלה אין באפשרותנו להתחייב להגעת השליח עד 3 ימי עסקים.

 

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות:
 ימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00 בטלפון 09-9500300

 

החזרות
 והחלפות:
לפניכם מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר.
בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של מכופתרות ישמח לסייע בדרכים הבאות:
מייל : we-care@mekuftarot.co.il
טלפון 09-9500300
או דרך טופס צור הקשר בתחתית האתר.

מדיניות ההחזרות מאפשרת לך לקבל פריט ולהשיב אותו חזרה אלינו בתוך 14 ימים מהיום בו קיבלת אותו, אחריות מסירת הפריט בתום 14 הימים היא של הלקוח.

במידה ואת מעוניינת להחליף או להחזיר פריט כל שעלייך לעשות הוא:
1. להשיב את הפריט לאריזתו
2. להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי האריזה (מדבקת הגוביינא ממוענת לכתובת שלנו ואין צורך לשלם דמי משלוח כאשר משתמשים בה)
3. לגשת לסניף הדואר הקרוב לביתך ולמסור את החבילה לאשנב
4. אנא כתבי לנו מייל ששלחת לנו את החבילה, אנחנו ניצור איתך קשר להמשך טיפול ברגע שנקבל את החבילה שלך

אם שווי הפריט שאת מעוניינת להחליף עולה על 200 שקלים נשמח לתאם עבורך שליח אשר יגיע עד אלייך ויבצע עבורך החלפת פריט במקום, השליח שלנו יקח ממך את הפריט שאינך מעוניינת בו וימסור לך את הפריט החדש שבחרת. לצורך תיאום שליח אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 09-9500300

אם את מעוניינת להחזיר פריט באופן עצמאי על ידי הגעה לסטודיו, ניתן להשיב ישירות לכתובת הגר"א 17 תל אביב בימים א-ה בין השעות 16:00-18:00 לאחר תיאום מול שירות הלקוחות.

במקרה של החזרת פריט תוכלי לבחור מבין האפשרויות הבאות:
1. החלפת הפריט בהתאם למלאי הקיים
2. קבלת החזר כספי בפיחות של 5% מערך הפריט ששולם בפועל
3. קבלת קרדיט בגובה שווי הפריט ששולם בפועל, הקרדיט יהיה תקף לכל פריטי האתר למשך שנתיים שלמות.
לכל שאלה או הבהרה ניתן להתקשר – 09-9500300

לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שלא ניתן להשיבו למלאי החנות מכל סיבה שהיא.
חבילות חוזרות אשר לא נדרשו על ידי הלקוח ישלחו שוב לאחר תשלום דמי משלוח מלאים (כפי שמופיע על החבילה עצמה), לקוח שירצה לבטל את רכישה במקרה של חבילה שחזרה לסטודיו, יקבל החזר כספי בפיחות 5% מערך הפריט הנרכש + פיחות של דמי המשלוח כפי שהם רשומים על החבילה.
החזר כספי יבוצע לאמצעי התשלום דרכו שילמת, במקרה של תשלום בכרטיס דיירקט או כרטיס אשראי נטען, נוכל לאפשר קרדיט באתר בלבד.
לא תתאפשר החזרת פריטים ששוויים נמוך מ-40 שקלים.

החזר כספי יבוצע תוך 7 ימי עסקים.

אנחנו פה עבורך! 
לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של מכופתרות בדרכים הבאות:
מייל – we-care@mekuftarot.co.il
טלפון 09-9500300
או הטופס צור הקשר בתחתית האתר

תפריט

הצטרפות לניוזלטר שלנו