Top
האתר בחופשה, נשוב לפעילות רגילה בקיץ 2017

משלוחים והחזרות

לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע באמצעות הדוא"ל: we-care@mekuftarot.co.il , או בטלפון 099-500300.

אפשרויות המשלוח והעלויות בקנייה באתר:
משלוח עד הבית / לעבודה – 30 ₪ – משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה – זמן אספקה 6 ימי עסקים.
משלוח באמצעות דואר רשום – 12 ₪ – עד 14 ימי עסקים.

שימו לב: חלוקת החבילות הינה בין השעות 8:00 ל 18:00, מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם .נמצאים בשעות אלו, לדוגמה מקום העבודה.
מעקב אחר הזמנה:
לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"איזור אישי", ולאחר מכן לחצו על "ההזמנות שלי".
לאחר טיפול ההזמנה שלך ושילוחה – תקבלי הודעת טקסט לנייד המעודכן בהזמנה עם סטטוס המשלוח, כולל מספר דואר רשום.

 

איזורי שילוח:
ניתן לבצע הזמנה במכופתרות לכל אזורי הארץ,אנחנו נשלח את הזמנתך באמצעות דואר ישראל וכל זאת בכפוף ללוחות הזמנים של חברת דואר ישראל.

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות:
ימים א'-ה' בין השעות 08:30-18:00 וביום ו' בין השעות 08:30-14:00 בטלפון 09-9500300

החזרות
לפניכם מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של מכופתרות ישמח לסייע בדרכים הבאות:
מייל : we-care@mekuftarot.co.il  או בטלפון 099-500300.

 
מדיניות ההחזרות מאפשרת לך לקבל פריט ולהשיב אותו חזרה אלינו בתוך 14 ימים מהיום בו קיבלת אותו, אחריות מסירת הפריט בתום 14 הימים היא של הלקוח, לצורך העניין – פריט שישלח חזרה בדואר ישראל ויגיע אלינו באיחור לאחר תקופת ה-14 ימים, לא יוכל להתקבל חזרה וישלח חזרה לשולח, על חשבונו.

כתובת למשלוח חזרה – ת.ד 48 קדימה 60920, עבור מכופתרות.

פריטים ניתן להשיב ישירות לסטודיו בקדימה, בתיאום מראש. או לנקודת מסירה במרכז תל אביב, בתיאום מראש.

פריטים שיוחזרו יוכלו להיות מוחלפים בהתאם למלאי הקיים, או לקבל החזר כספי בפיחות של 5% מערך הפריט.

לכל שאלה או הבהרה ניתן להתקשר – 09-9500300

 

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:
בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכם להשיב את המוצר לסטודיו מכופתרות במצבו המקורי ומבלי שנעשה בו שימוש פרט למדידה.
הלבשה תחתונה אינה ניתנת להחזרה או החלפה, על פי החוק.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שלא ניתן להשיבו למלאי החנות מכל סיבה שהיא.

חבילות חוזרות אשר לא נדרשו על ידי הלקוח ישלחו שוב לאחר תשלום דמי משלוח מלאים (כפי שמופיע על החבילה עצמה), לקוח שירצה לבטל את רכישה במקרה של חבילה שחזרה לסטודיו, יקבל החזר כספי בפיחות 5% מערך הפריט הנרכש + פיחות של דמי המשלוח כפי שהם רשומים על החבילה.

 

אובדן חבילה בדואר:

חבילה אשר לא הגיעה ליעדה לאחר 45 ימים מיום שליחתה, תוכרז כחבילה ״אובדת״ והלקוח יהיה זכאי להחזר כספי מלא בגינה או לחלופין משלוח נוסף ללא עלות, לבחירת הלקוח.

 

 

אנחנו פה עבורך!
לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של מכופתרות בדרכים הבאות:
מייל – we-care@mekuftarot.co.il או בטלפון 09-9500300