Top
לרגל השקת האתר 10% הנחה על כל הפריטים + שליחות חינם עד הבית ברכישה מעל 300 שקלים
  • (0)
0סל קניות אזור אישי התחברות
לרגל השקת האתר 10% הנחה על כל הפריטים + שליחות חינם עד הבית ברכישה מעל 300 שקלים

שירות לקוחות

שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך מידי יום בין השעות 9:00-17:00 בטלפון מספר >>> 09-9500300 .
מייל – we-care@mekuftarot.co.il – פניות נענות תוך שעות ספורות, ניתן לשלוח מיילים בכל שעה כמובן!

פייסבוק – תרגישי בנוח לשלוח הודעה, אנחנו תמיד בסביבה.
https://www.facebook.com/mekuftarot

ויש גם את הטופס ממש פה בתחתית העמוד שדרכו ניתן פשוט לשלוח הודעה ולקבל מענה תוך שעות ספורות.

 

תשלום

כל הפריטים המוצגים באתר ניתנים לרכישה ישירה, קיימות 2 אפשרויות לתשלום:
1. תשלום באמצעות כרטיס אשראי – ניתן לשלם ישירות באתר באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי (ויזה, מסטרכארד, אמריקן אקספרס, דיינרס)
*האתר מאובטח ועומד בתקנים המחמירים  ביותר של חברות האשראי הבינלאומיות*
2.תשלום באמצעות פייפל.

במידה ונתקלת בבעיה לשלם באחת מהדרכים המוצעות, אנו ממליצים לנסות בדרך השנייה או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון מספר 09-9500300

חשבונית מס קבלה תשלח אלייך ישירות למייל בסיום הרכישה.

 

טיפול במשלוחים 

לאחר קבלת התשלום, הזמנתך תועבר לטיפול, הכנה, אריזה ושילוח.
מרבית ההזמנות נשלחות בתוך 1-3 ימי עסקים מיום קבלת התשלום.
הזמנתך תשלח לכתובת שהזנת בעמוד התשלום, אפשרויות המשלוח העומדות בפנייך הן:

דואר רשום – זמן הגעה ליעד עד 14 ימים תלוי בדואר ישראל (לא נוכל לשאת באחריות בגין עיכובים של רשות הדואר)
עלות השירות – 10 שקלים להזמנות עד 200 שקלים, ללא עלות עבור הזמנות מעל 200 שקלים.

שליח עד הבית – זמן הגעה ליעד עד 3 ימי עסקים.
עלות השירות – 25 שקלים להזמנות עד 300 שקלים, ללא עלות עבור הזמנות מעל 300 שקלים.

משלוח לחו״ל – לכל הלקוחות המקסימות שלנו ששוהות בחו״ל, נשמח לשלוח לכן חבילה כחול לבן לכל מקום אליו דואר ישראל מגיע, עלות משלוח לחו״ל 30 שקלים.

מידע בנוגע להזמנה שנשלחה תוכלי לראות באיזור האישי שלך, וכמו כן, אנו תמיד שולחים מייל עם עדכון בנוגע לסטטוס ההזמנה. ברגע שהזמנה נשלחת תקבלי מייל ובו מידע רלוונטי כגון מספר דואר רשום. על מנת לעקוב אחרי חבילה שנשלחה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו, או לבדוק את הסטטוס באתר של דואר ישראל.
במידה ובחרת בשירות של שליח עד הבית, חברת השליחויות שלנו תהיה איתך בקשר בנוגע לתיאום מסירת החבילה בשעה שנוחה לך (שעות המסירה 8:00-18:00)

 

אחריות על פריטים

כל הפריטים הנמכרים באתר יוצרו או נבחרו בקפידה רבה, תוך שמירה על בקרות איכות גבוהות ומחמירות.
אם בכל זאת קיבלת פריט פגום בחבילה שלך, אנא צרי איתנו קשר בתוך 3 ימים מיום קבלת החבילה ונשמח להחליף אותו עבורך (בכפוף למלאי הקיים באתר), או לזכות אותך בגין הרכישה.

אחריות עבור הנעליים היא למשך 6 חודשים מיום קבלת החבילה בפועל והיא עבור לאלמנטים הבאים:
-עקבים
-סוליות
-אבזמים
-רוכסנים

האחריות אינה תקפה על שפשופים, שריטות או כל פגם שנוצר עקב בלאי טבעי ושימוש בנעליים.

לפרטים נוספים אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

תפריט

הצטרפות לניוזלטר שלנו