Top
האתר בחופשה, נשוב לפעילות רגילה בקיץ 2017

שירות לקוחות

ברוכה הבאה לאתר מכופתרות, מקווים שאת נהנית ממגוון התכנים והמוצרים שליקטנו עיצבנו וכתבנו במיוחד עבורך.

לפני הכל – חשוב שתדעי – אנחנו פה בשבילך… ממש מאחורי המסך, יש כבל ישיר שמחבר בין המחשב שלך אלינו, אז בכל בעיה, התייעצות, שאלה, נשמח לתת לך שירות מהיר ואיכותי.

שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך מידי יום בין השעות 8:30 ועד 14:00 בטלפון מספר >>> 09-9500300 .

מייל – we-care@mekuftarot.co.il – פניות נענות תוך שעות ספורות, ניתן לשלוח מיילים בכל שעה כמובן!

פייסבוק – תרגישי בנוח לשלוח הודעה, אנחנו תמיד בסביבה.

https://www.facebook.com/mekuftarot

ויש גם את הטופס ממש פה בתחתית העמוד שדרכו ניתן פשוט לשלוח הודעה ולקבל מענה תוך שעות ספורות.

-תשלום-

כל הפריטים המוצגים באתר ניתנים לרכישה ישירה דרך האתר, קיימות 2 אפשרויות לתשלום:

1. תשלום באמצעות כרטיס אשראי – ניתן לשלם ישירות באמצעות כרטיסי אשראי מסוג – ישרכרט, ויזה ומאסטרכארד.

*האתר מאובטח ועומד בתקנים המחמירים  ביותר של חברות האשראי הבינלאומיות*

2.תשלום באמצעות פייפל.

במידה ונתקלת בבעיה לשלם באחת מהדרכים המוצעות, אנו ממליצים לנסות בדרך אחרת או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון מספר 09-9500300

 

-טיפול בהזמנות ומשלוחים-

לאחר קבלת התשלום, הזמנתך תועבר לטיפול, הכנה, אריזה ושילוח.

רוב ההזמנות נשלחות בתוך 1-3 ימי עסקים מיום קבלת התשלום. בהזמנות מורכבות (פריטים בהזמנה אישית לדוגמה) או בהזמנת פריטים בימי סייל ישנה אפשרות שההזמנה תשלח בזמן מאוחר יותר, כל זאת בתיאום מול הלקוח.

פריטים נשלחים על פי האופן בו בחר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, התשלום שונה בין אפשרויות השילוח השונות. אנחנו שולחים לכל העולם. אפשרויות המשלוח הן:

דואר רשום – זמן הגעה ליעד עד 14 ימים תלוי בדואר ישראל (לא נוכל לשאת באחריות בגין עיכובים של רשות הדואר)

דואר שליחים – זמן הגעה ליעד עד 6 ימי עסקים.

להזמנות בסכום של 200 שקלים ומעלה תתאפשר בחירה של משלוח חינם – המשלוח יהיה באמצעות שירות דואר רשום של דואר ישראל.

מידע בנוגע להזמנה שנשלחה תוכלי לראות באיזור האישי שלך, וכמו כן, אנו תמיד שולחים מייל עם עדכון בנוגע לסטטוס ההזמנה. ברגע שהזמנה נשלחת תקבלי מייל ובו מידע רלוונטי כגון מספר דואר רשום. על מנת לעקוב אחרי חבילה שנשלחה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו, או לבדוק את הסטטוס באתר של דואר ישראל.

 

-מדיניות החזרות והחלפות, בעקבות יציאת האתר לחופשה
מדיניות ההחזרות מאפשרת לך לקבל פריט ולהשיב אותו חזרה אלינו בתוך 14 ימים מהיום בו קיבלת אותו, אחריות מסירת הפריט בתום 14 הימים היא של הלקוח, לצורך העניין – פריט שישלח חזרה בדואר ישראל ויגיע אלינו באיחור לאחר תקופת ה-14 ימים, לא יוכל להתקבל חזרה וישלח חזרה לשולח, על חשבונו.

כתובת למשלוח חזרה – ת.ד 48 קדימה 60920, עבור מכופתרות.

פריטים ניתן להשיב ישירות לסטודיו בקדימה, בתיאום מראש. או לנקודת מסירה במרכז תל אביב, בתיאום מראש.

פריטים שיוחזרו יוכלו להיות מוחלפים בהתאם למלאי הקיים, או לקבל החזר כספי בפיחות של 5% מערך הפריט.

פריט שלישי מתנה שניתן, לא יהיה בר החלפה או החזר כספי בשום מצב.

לכל שאלה או הבהרה ניתן להתקשר – 09-9500300